Vyjádření k lživému napadení Project-Nemesis a další18.12. 2013, 00:09:15 od Raven
Vážení hráči a přátelé.
Dne 10. 10. 2013 v 00:10 mně kontaktoval majitel Twinstaru Jeniczek, který nabízel spojení našich projektu, viz emailová komunikace.
Nikde nepíše, jaké záruky by měli developeři a jaké záruky by měli hráči, že jim vše co po dobu působení na PN získali, zůstane. Z doposud dostupných informací, které mám od jiných Administrátoru, kteří provozují World of Warcraft servery, probíhal převod serveru Anthorie tímto způsobem, hráči dostali za své postavy hvězdy a za ně si mohli nakoupit postavy v aukci. Ve výše uvedeném odkazu básní o tom, jak přibydou stovky hráčů. Bohužel se tak nestalo a i na Twinstaru populace stagnuje.
Kus citace převezmu z webu Gamenode bývalého Onlinegamers, od Administrátora Martinuse.
K počtu online hráčů :
Twinstar projekt z čiré zoufalosti násobí svoje počty online hráčů a úmyslně nezveřejňuje jednotlivé stavy konkrétních serverů. V období, kdy došlo k této změně, udělal jejich tým chybu a nepodchytl násobení na všech místech, kde bylo třeba. Po přihlášení do jejich manageru se totiž ukazovaly stavy online hráčů o polovinu menší, než bylo možné vidět ve stejnou chvíli na jejich portálovém webu. To nás vede k závěru, že tento portál násobí 2x počty online hráčů, aby uměle vyvolal dojem, že si udržuje dostatečnou populaci, a zastřel fakt, že má stejné existenční problémy jako většina free WoW serverů.
S tímto výrokem se ztotožňuji a také jsem několikrát provedl osobní kontrolu, zda-li podvádějí či nikoliv, bohužel ani tato samozvaná jednička na poli free serveru není k hráčům upřímná. Server Anathema nemá proč měnit server status a počet online hráčů, upřímně, jednou jede 7 dní uptime a po té i vícekrát za den padne, všichni to ví a dokonce se o tom hojně píše např. na FB, stává se to a my to nijak nepopíráme.
Spousta lidí si řekne: ten Jind je hloupý, že si nevzal 150 000 Kč a nešel si po svých.
Přátelé, když jsem převzal M&M pro Nesovi a Demonicusovi tak jsem přislíbil, že projekt povedu ne pro zisk, ne pro sebe, ale pro Vás hráče! A je tomu po celou dobu mého působení. Denně vyřídím přes 50 emailu a desítky témat na fóru, věnuji se i maličkostem, nad kterými ostatní mávnou rukou.
Občas přijde i povzbuzující email, kde mi lidé, kteří nechodí ani na fórum, ani na web napíšou, jak jsou rádi, že zde hrají a že GMT odvádí dobrou práci. Takové emaily mne naplňují silou dál pokračovat v tom, co mě baví a co dělám rád bez postranních úmyslů.
Myslím, že někteří lidé na projektu by to vzali, protože jsou neustále zklamaní z toho, že jakákoliv práce není pro Vás dost dobrá a nedostává se jim očekávané chvály.
Závěrem k finančnímu vyrovnání napíši jen to, že Twinstar nemůže nabídnout žádnou částku, za kterou byste byli prodáni, protože Vaše hodnota je nevyčíslitelná!
Vážím si Vás a nedám Vás.
Přejdeme k plánu vyhasínající hvězdy v bodech.
Předem chci upozornit, že hráči na serveru AN sami vědí, jak to na serveru funguje nebo nefunguje.
Každá žádost i vyřešení situace je zodpovězena, v případě bugu se řeší postupně a ne vždy v požadovaném čase, jak si to hráči přejí. Je to dáno tím, že my lidé, kteří pracujeme na projektu, máme i své zaměstnání či školu. Určitě nechci nikoho omlouvat, že dělá pomalu anebo nedělá vůbec nic, spousta hráčů jsou školou povinní a hrou si pouze pročistí myšlenky od školy, ale za oponu vidí málokdo a proto vězte, že i naši developeři chodí do školy, na brigádu a o volné našetřené chvilce se snaží udělat pro server maximum, i když to není podle vašich představ.
Na otázku, zda jsou developeři placení či nikoliv odpovím rád, ano někdo placený je, někdo má přislíbené finance až se situace zlepší, rozhodně nejsou tak velké, jak bych si osobně přál, aby měli, ale vycházím z toho mála, co máme.
Rozhodně jsem pyšný na DEV team, který máme, i když vždy může být lépe, ale bez finančních prostředku se nechce dělat téměř nikomu. Každý má své potřeby a lidi na škole půjdou raději na brigádu, než aby programovali zadarmo. Je to krutá realita, ale je to tak.
Takže rozhodně odmítáme nařčení, že jsme vyhaslí admini a dev team a že slibujeme něco, co nedokážeme splnit.
Server Anathema měla daleko dřív funkční raidy a instance než TW, i když každý by očekával jinou kvalitu, ale situace a hráči vyžadovali za jakoukoliv cenu otevření dalších instancí.
K dalšímu odstavci, kde Twinstar napadá Gamenode a jeho spojení se Soulwelem se nebudu vyjadřovat, je to jen špína, lži a hnus. Sám Twinstar po spojení se serverem Anthoria pohořel a „STOVKY“ hráčů jsou v nedohlednu.
Ted přejdeme k té, pro některé zajímavější, části odstavce a to konkrétně :
„Přečtěte si, co o našem jádru říkají naši hráči, a zároveň se podívejte na naše novinky ohledně chystaného Cataclysmu. Jsme o více jak půlrok napřed než ony skomírající CZ/SK servery, které se nadarmo snaží nějaké jádro a databázi ukořistit, případně plánují ještě šílenější a nesmyslnější věci ala MoP, a tím se samy zabíjí!“
Tímto článkem naráží na poměrně slavný server http://ice-wow.eu/
Ted vidím ty úsměvy a pošklebky některých hráčů, styďte se ! Bere někdo v potaz, že tento server se nesnaží ukořistit žádné jádro? Víte jak začali? Začali na pochybném jádru arccore, které dávno zaniklo a které si pak vyvíjeli oni sami! Všechna čest developerum a Adminovi. Standardně dosahovali počtu 2100 ONLINE!
Za to Twinstar, ten si celé jádro asi vykouzlil …
Zde máte přehled co se na vývoji corecataclysm děje, nejzajímavější jsou jejich údajné opravy a velice nafouknuté informační zprávy, které obyčejným hráčům vyráží dech. V hodně % se shodují s výše uvedeným zdrojem a vydávají je za své vlastní úpravy. To samé se děje i s vývojem Wotlk, kde přebírají jádro a poté na něj nasazují vlastní opravy, proto například hráči na TW čekají na opětovné spuštění předtím již spuštěných instancí / raidu. Takže jak napsal Martinus z Gamenode: „Můžete počítat s tím, že zde nenajdete nikterak kvalitnější prostředí, pouze čínská iluze kvality.“
Konečně přecházíme k té části, na kterou všichni čekají.
Delší dobu vyvíjíme bez jakéhokoliv dalšího projektu vlastní Core pro server Mists of Pandaria. Nejedná se o laciný Pandashan, který je předělán z Cataclysmu a který neobsahuje spelly z MOP.
Zmíněný projekt stojí a bude stát na patchi 5.0.5. Naše možnosti jsou až do contentu 5.3. Nebudu mazat med kolem huby, ale pokud pojedeme, tak začneme na 5.0.5 a postupně se bude content otevírat. Nemusíte se samozřejmě bát, pro Vás a další hráče budeme otevírat PTR realm, abychom mohli vyhodnotit funkčnost Core.
Kdo si pokládá otázku, proč to děláme? Protože v dnešní době je na WoW scéně spousta serveru,které si hrajou na machry, ale přitom pouze rozkradou z internetu co se dá a pak to vydávají za své vlastní. Samozřejmě dávají do toho i svoji vlastní práci, mnohdy i pečlivou, ale pořád to není nic, co by úplně od píky udělali sami. A proto my jdeme touto cestou, abychom mohli nabídnout hráčům něco zcela nového, a ne něco, co má každý projekt. Jenom takto si zajistíme novou krev a pro Vás hráče další teamy, které budete chtít porazit. Rád bych touto cestou poděkoval našemu hlavnímu vývojáři, že svůj talent věnuje zrovna našemu projektu. Jména všech vývojářů zveřejníme při spuštění Beta verze Mists of Pandaria.
Doplnění k portálu Gamenode:
Ze serveru Gamenode jsou zastavené veškeré převody postav. Martinus je dobrý a ochotný člověk který byl před lety podveden jedním členem v teamu, jehož jméno je Jeniczek.
S tímto jeho výrokem se ztotožnuji:
Sečteno a podtrženo, tento konkurenční projekt na tom není zdaleka tak dobře, jak o sobě tvrdí, a tato lživá agresivní kampaň má jenom jeden cíl - urvat si ještě víc z koláče free wow scény, aby měl majitel i příští rok dobrý obrat. Do čeho utápí uváděné náklady se můžeme jen domnívat. Fakt že s.r.o. je zákonem chápana jako zisková společnost, na kterou je celý projekt veden, je nepopiratelný, zatímco jak projekty Gamenode.cz, i Projekt-Nemesis jsou občanská sdružení (neziskové společnosti, které nejsou zakládány za účelem zisku). Vzhledem k faktu, že Twinstargaming s.r.o. nemá od společnosti Blizzard zakoupena autorská práva, podstupuje tak každý hráč tohoto projektu riziko, že o svoje postavy přijde, protože provozování her World of Warcraft za účelem zisku je hluboko za hranicí zákona.
Rádi bychom upozornili hráče, kteří přemýšlí nad převodem svých postav: Nikdo vám nezajistí plnohodnotný převod postavy, nikdo vám nenahradí virtuální měnu vloženou do předchozího projektu, dostanete pouze omezený počet goldů a nikdy svoji postavu neprodáte v aukci. Rovněž můžete počítat s tím, že zde nenajdete nikterak kvalitnější prostředí, pouze čínská iluze kvality - obyčejná nafouknutá bublina iluzí, která může kdykoli prasknout. Tolik na upřesněnou, ať nekupujete zajíce v pytli. Ale koneckonců pýcha předchází pád a my máme lístky do první řady.
Na závěr bychom našim hráčům rádi popřáli hezké Vánoce a hodně štěstí a zdraví do Nového roku.
Bonus:
Jak se vyvíjely velké World of Warcraft servery?
NES společně s Apendixem a dalšími členy založili M&M project.
Začali od nuly, neměli nic! Spousta lidem nevadili bugy nebo propadání texturami, ale hlavně že se hrálo! Vše se časem vylepšovalo, vývojáři od Mangosu pracovali dennodenně, pak přišel TrinityCore a byl tu další úžasný emulátor, který měl podklady od Mangosu, který pak vylepšili až na nynější podobu.
Proč Vám to píšu? Protože těmto lidem mohou všechny wow servery děkovat, že fungují a že mají funkční emulátor, na kterém jim hrajou stovky a v některých případech tisíce hráčů.
Později přišly menší a větší portály, které nabízeli hraní na „kvalitním a nejlepším!“ WoW serveru na CZ/SK scéně. Samozřejmě vše načerno a zisk pěkně do kapsy.
Viz malé info. O tomhle se už na TW foru nedočtete, bylo to těžce potírané vedením a nikdo se o tom nesměl ani zmínit. Do doby 24.6.2010 jel Jeniczek na černo a všechny peníze měl pouze pro svou potřebu. Nikdy a nikde se nezmiňuje, že funguje na TrinityCore a že ti lidé, kteří se na tom nejvíce nadřeli, jsou pro Vás neznámí. Člověk, který se vyzná v právu si dá jasně dohromady, že tady v tomto případě se jedná o pár paragrafu.
Nedodržení licence GNU GPL, což není až tak strašné, ale jako další paragraf je obohacování se a krácení daní, to už stojí za zmínku. Podívejte se od kdy TW běží, je to pěkně uložené na webarchivu.
Je to poměrně velká škoda a zaplatit daně za pár milionu by nebylo příjemné.
Informace o serveru
World server: | Online | |
Login server: | Online | |
Online Hráčů: | 0 | |
Aliance: | 0 | |
Horda: | 0 |