ANATHEMA

Plánovaná odstávka02.04. 2014, 22:02:25 od FaelonRSS Feed

Vážení hráči,


dovolujeme si Vám oznámit, že dne 11. 4. 2014 v 23:00 proběhne plánovaná odstávka serveru.
Tato odstávka bude probíhat za účelem technické údržby serveru a cistky herních postav.

 

Smazány budou všechny charaktere, které mají menší level než 15, tedy 1-14. Doporučujume vybrat ze všech postav, které máte, věci z pošty a vytáhnout i itemy z aukce, jelikož existuje šance (malá), že se tyto věci smažou a další dohledávání po znovuspuštění serveru je téměř nemožné, proto mějte na vědomí, že na pozdější reklamace NEBUDE brán zřetel - upozornění na tento stav je dostatečně dopředu.

 

Děkujeme Vám za pochopení,
Za AN GMt
Administrátor Faelon


Reklama



Starší novinky

Nový Event25.02. 2014, 19:33:28 od Solved

Na serveru proběhne event "Turnaj v kartičkách", více informací naleznete v sekci eventy.

Nábor EM23.02. 2014, 09:43:41 od Raikin

Vážení hráči, 
vzhledem k situaci jaká na Anathemě panuje bych rád vyhlásil nábor na post EM, náborový počet je stanoven na 1-2.


Požadavky:
Vyžadujeme trpělivost, spolehlivost, pečlivost a slušné chování. Schopnost pracovat jako člen teamu je samozřejmostí.
Práce EM není lehká a nemůžete čekat úznání a často ani pochopení od komunity. Pokud jste někdy v minulosti už podávali přihlášku, neznamená to, že od té doby nemáte šanci uspět. Podejte přihlášku znovu a zkuste svou šanci, třeba bude právě ta Vaše přihláška nejlepší.

- Věk 16+
- Znalosti herního světa
- Znalosti příkazů
- Perfektní čeština (slovenština), angličtina na základní úrovni.

Zároveň požadujeme aktivitu. Je nám naprosto jasné, že EM práce je ve většině tvůrčí, o chuti lognout a bavit znuděné hráče, a proto opravdu nepožadujeme 
každodenní eventy (zvláště pokud je v týmu více EM), ale je třeba několikrát za týden ten event udělat, ať už bude větší nebo mnoho malých stylu HaS, QaA.

Své přihlášky na post zasílejte na email anabor@project-nemesis.cz ve srozumitelném formátu. Ti, jež nevyhovují byť jen jedné z podmínek, prosím, nezasílejte přihlášku vůbec. Pokud nebudou zájemci o post vyhovovat, nemusí být přijat ani jeden. Nábor je otevřen do čtvrtku 28. února, 19:00, a může být uzavřen i dříve.
Nezapomínejte prosím, že u mnoho z Vás je právě tato přihláška prvotním představením Vaší osoby a vytváří se díky ní první názory na Vás, proto si na ni prosím dejte opravdu záležet. Vždy je dobré, pokud má přihláška i nějakou strukturu.

Prosím, do příspěvků pište jméno, věk, herní postavu, kontakt (Skype - povinnost), vaše zkušenosti, něco o sobě a bylo by dobré zaslat i ukázky eventů, jestliže máte zkušenosti s postem.
Samozřejmě i pokud nemáte zkušenosti s postem, máte šanci uspět, proto to předem nevzdávejte.

Pár vybraných uchazečů pak může být kontaktováno hovorem na TS3/Skype, proto si prosím pak zajistěte mikrofon.

Za GM team
HeadGM Raikin

PS: Pokud máte vedlejší úmysly, například ohledně supportu, ani přihlášku nepodávejte. Logy jsou procházeny velmi, velmi často a na všechno se stejně přijde.

Test zakoncen22.02. 2014, 23:16:43 od Faelon

Vážení hráči,


chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši pomoc nám při dnešním/včerejším testovacím dni.
Moc jste nám svými reporty pomohli a budeme se snažit udělat všechno proto, aby to k něčemu bylo.

 

Je pravděpodobné, že jakmile se všechno nareportované opraví, bude po čase vyhlášen další testovací den, abychom se opět posunuli dále.
Můžeme Vám při dalších testovacích dnech doporučit otestovat konkrétní věci, někdy třeba instance, jindy konkrétně PvP.

 

Opravdu si Vaši pomoci vážíme. Víme, že plno lidem se toto nelíbí, nemají důvod v takový den lognout, když předem ví, že v takový den všechno nabyté stejně ztratí, ale pro nás to má velký význam. A pro Vás by mělo mít taky.
Nejsme schopni totiž otestovat vše, hlavně instance, ať už PvP tak i PvE a potřebujeme Vaši pomoc.
Čím více bude reportů, tím rychleji to bude opraveno, tím rychleji bude nové core připraveno k ostrému provozu.


Nezapomeňte, že výhodou tohoto nového core jsou daleko lepší možnosti oprav, kdy na aktuálním jádru není možné zprovoznit a opravit plno věcí, tak zde to možné je.
Navíc i díky aktuálnosti a přehlednosti nového core je daleko vyšší pravděpodobnost toho, že když se něco opraví, nepokazí se okamžitě něco jiného.


Děkujeme za pochopení, Vaši pomoc a přejeme Vám hodně štěstí na aktuálním jadře, tak třeba i při příštím testování,

 

AN GMt

Test Noveho core21.02. 2014, 23:58:07 od Faelon

Vážení hráči,


rád bych Vás upozornil na to, že právě probíhá testovací den nového core, které jste mohli už trochu odzkoušet na našem PTR. Více informací zde.

 

Začátek testu: 22. 2. 2014, 00:01
Konec testu: 23. 2. 2014, 00:01

 

Budeme velmi rádi, pokud spolu se spoluhráči vyzkoušíte co nejvíce věcí, ať už individuálních tak i skupinových a nahlásíte nám připadné chyby.

Tyto chyby můžete reportovat ZDE.

Návod jak: tady

 

Na tomto core je nahrána záloha z pátku 21. 2 ze 4:00 ráno a po konci testovacího dne bude na live realm nahrána zpět záloha,
která byla vytvořena před spuštění nového core. Důvodem tohoto kroku jsou bezpečností okolnosti, jelikož ne všechno je
na novém core ošetřeno tak, jako na live realmu.

 

AN GMt

Arena season21.02. 2014, 19:26:21 od Lape

Vážení hráči,

minulou arena sezonu měl být turnaj v 3v3 bracketu na konci sezony, který se neuskutečnil kvůli malé aktivitě celého bracketu. Abychom docílili vyšší aktivity teamů, musíme přistoupit k změně systému hodnocení. Tuto sezonu bude odměněno pouze 5 teamů v 2v2 bracketu a 3 teamy v 3v3 bracketu, 5v5 se neodmění. Nová sezona začíná 17. 2., v 00:00 hod. Sezona bude trvat po dobu 6 měsíců, skončí tedy 17. 8. 2014.


V číslech to vypadá následovně:

Začátek sezony:                                            17. 2. 2014 00:00

Konec sezony:                                               17. 8. 2014 23:59

Čas na utracení AP budete mít do:              20. 8. 2014 23:59

 

Při zakládání teamů nepoužívejte vulgární a nevhodná slova. Při porušení pravidel bude arena team vymazán, a to i v případě, že má nárok na reward za sezonu.

Také chceme upozornit na to, že v případě, kdy se hráč proviní wintradem, ztrácí nárok na odměnu (na konci sezony budou teamy prověřeny) a team bude vymazán.

Další významnou novinkou, která se uskuteční je VYMAZÁNÍ všech PVP titulů za předcházející sezony, zůstane jen SEASON GLADIATOR.


Proč jsme se tak rozhodli?

V první řadě nám jde o podporu PVP, za historii Anathemy tu proběhlo už mnoho sezon a bylo rozdáno nespočetně mnoho titulů (rival, challenger, gladiator, duelist). Proto chceme udělat změnu, aby tyto vzácné PVP tituly získaly opět svou cenu. Změna, která Vás čeká, spočívá v tom, že tyto tituly zůstanou pouze za předcházející sezonu a po skončení aktuální se vymažou.

Dále Vás chceme upozornit na to, že i nadále budou kontrolované arena logy, abychom zamezili podvodům.

Pojďme se tedy podívat na metodiku odměňování před a po změně...

 

Předcházející sezona

Titul                           Počet teamů

Furious Gladiator       Rank 1 v 2v2 bracketu

Gladiator                    top 1-4 v 2v2 bracketu

Duelist                       top 5-7 v 2v2 bracketu

Rival                           top 8-10 v 2v2 bracketu

 

Titul                           Počet teamů

Furious Gladiator       Rank 1 v 3v3 bracketu

Gladiator                    Rank 2 v 3v3 bracketu

Duelist                       Rank 3 v 3v3 bracketu

Rival                           Rank 4, 5 v 3v3 bracketu


 

Nová sezona

2v2 Bracket:

Rank                          Odměna

1.                                Relentless Gladiator

2.                                Gladiator

3.                                Challenger

4.                                Rival

5.                                Duelist

 

3v3 Bracket :

Rank                          Odměna

1.                                Relentless Gladiator

2.                                Gladiator

3.                                Challenger

 

Věřím, že se tato sezona obejde bez komplikací, a nebude potřebné do ní jakýmkoliv způsobem zasahovat.

Další instrukce budou poskytnuty před koncem sezony tak, jak jste zvyklí (na webu a fóru projektu, před koncem sezony).

Přejeme Vám hodně štěstí, zábavy, málo pochybení.

PS. Nezapomeňte na fakt, že je to hra hlavně kvůli zábavě, hodně z Vás na to zapomíná.

 

Anathema GM Team

Azet.sk15.02. 2014, 18:25:02 od Raikin

Vážení hráči,

kvůli technickým potížím a neschopnosti administrátorů domény azet.sk jsou registrace accountů s emailem na právě této doméně, dočasně zablokovány!

Doufáme, že se situaci v následujících dnech zlepší nebo se nejlépe úplně vyřeší.

děkujeme za pochopení,

Administrátor Jind

Testovací den12.02. 2014, 21:45:55 od Faelon

Vážení hráči,

dne 22. 2. 2014 v 00:00 (půlnoc z pátku na sobotu) proběhne odstavení serveru na cca jednu hodinu, totéž proběhne 23. 2. 2014 (půlnoc ze soboty na neděli). V případě, že vše půjde bez problémů, bude doba odstávek v řádu několika minut.

 

CO?
Důvodem bude nahození ostrého test core, které aktuálně máte možnost testovat na PTR.

 

PROČ?
Je to jednoduché... Není dostatek reportů a obecně není dostatek lidí, kteří by byli ochotni testovat na PTR věci, které nefungují a už vůbec jich není tolik, aby vyzkoušeli všelijaké instance. Jelikož s aktuálním core, které na AN máme se dále prostě nehneme, plno bugů nelze opravit, DB je velmi nepřehledná už a dost zastaralá a nejsou v ní takové možnosti, jako na té nové, tak je prostě potřeba se posunout dále, ale bez Vás to prostě nejde. Nejsme schopni otestovat takové množství věcí a proto potřebujeme Vaši pomoc, takže to chceme zkusit takto.

 

KAM PSÁT REPORTY?
Pro bug reporty byl vytvořen issues system na wowheadu, kde je možné tyto reporty psát. Zde

Na wowhead se přihlašujte pod svým forum accountem.
Podotýkám, že pro report bugů na live serveru stále slouží forum. Wowhead slouží pouze pro reporty z nového jádra.

 

CO S CHARY?
Na test core budou charaktery ze zálohy k pátku 21. 2. 2014 4:00.

 

CO POTOM?
Po opětovném nahození Anathemy bude nahrána záloha, která se vytvoří pár minut před vypnutím realmu pro nahození test core.

 

DODATEČNÉ INFO:
Na test core nebudou aktivní žádné custom věci, např. Anathema credity.

Nakonec bychom Vás rádi poprosili o trpělivost a pochopení, jelikož se může stát, že server bude nějakou dobu velmi nestabilní. Aktuálně je test core na PTR velmi stabilní, ale je rozdíl, když je server takřka nezatěžován a když budou online stovky hráčů.

Doufáme, že nám tento testovací den pomůže a také doufáme, že pochopíte naše úsilí a aspoň někteří z Vás se nám pokusí pomoci a nějaký report napíší.

Děkujeme za pochopení, trpělivost a Vaši podporu.

 

Za Anathema team
Administátor Faelon

Vyhodnotenie teamov11.02. 2014, 22:55:42 od Lape

Vážení hráči,

v prvom rade by som sa rád poďakoval Vám, hráčom, ktorí ste sa zapojili do tejto sezóny.  Všetky teamy, ktoré sa umiestnili na odmeňovaných pozíciách, boli podrobené kontrole a následne sme ich posunuli ďalej, do tabuľky  "víťazov ".

Poradie je teda nasledovné:


2v2 bracket:

1. WE DONT PLAY FOR SCORE - Billyblack, Flateric  // Furious Gladiator + Celestial mount + 500 AC

2. Fakin combo - Scryn, Ironhands // Gladiator + 400 AC

3. Go For Glad Again Bro - Ravagodzx, Inflagodxqa // Gladiator + 400 AC

4. hashtag team - Billywhite, Joefernandez // Gladiator + 400 AC

5. ILOVETHISFAKINDELAY - Kickme, Skylarx // Duelist + 300 AC

6. DONT DROP THAT DURKADURK - Boufyk, Streetz // Duelist + 300 AC

7. bad play ft low resil xD - Rixieftw, Trolx // Duelist + 300 AC

8. Trhala rucicky dynamitem - Raylaineqt, Ravagodxz //Rival + 200AC

9. Pedopanda says faceroll - Coreyperry, Jamesdarmody // Rival + 200AC

10. GOING GLAD JK - Inflaqodx, Shii // Rival + 200AC



3v3 bracket:

1. Stromecek aka KAPACITA - Billywhite, Joefernandez, Ravagodx, Raylaineqt, Tinweqt // Furious Gladiator + Celestial mount + 500AC

2. Go For Titul jk - Inflagodxqa, Ravagodxqa, Streetz // Gladiator + 400AC

3. Team umiestnený na tomto mieste, bol z dôvodu porušenia pravidiel servera vylúčený //  Duelist + 300AC

4. Clothing Mania - Schoolgirlx, Jordypepe, Yzual, Unreliable, Mikelitoris // Duelist + 300AC

5. Pomsta Bude Sladka - Sobul, Kapucinka // Rival + 200 AC

6. tvoja manka - Nagrad, Arantisia, Xtraende, Xfunyy // Rival + 200AC

 

PR bolo tolerované vo výške 85% z team ratingu, teda oproti minulej sezóne sa nič nemenilo.


Bol by som rád, keby ste dodržali nasledovnú formu ticketov, kde si žiadate odmenu.

forma: odmena 3v3 / 2v2 ( vybrať jenu možnosť,  v prípade že hráč sa umiestnil v dvoch bracketoch, napíše to do nového riadku ticketu) - názov teamu

príklad: odmena 2v2 - Chuck Testa


Informácie o nasledovnej sezóne budú zverejnené do konca týždna.

Update serveru01.02. 2014, 21:13:50 od Faelon

Proběhl update  test serveru pro nove core, více informací naleznete v sekci update log.

Koniec arena sezóny30.01. 2014, 20:34:18 od Lape

Vážení hráči,

ako už bolo viac krát písane ingame, blíži sa koniec ďalšej aréna sezóny. Vzhľadom na to, že Anathema beží na WotLK-u, kde už prebieha Wrathful season, nie je možné isť ďalej, preto bude táto sezóna len reštartovaná a boje o top ranky môžu začať znova.

Táto sezóna bola však niečím výnimočná, nechceli sme totiž, aby sa zabúdalo na to, že tu nejaká sezóna vôbec je, a preto sme jej klasické trvanie skrátili. Klasicky by mala trvať 6 mesiacov, avšak my sme sa rozhodli pre skrátenie na 4 mesiace. Sľubovali sme si, že to pomôže dostať do povedomia hráčov fakt, že na ratingu záleží a netreba len čakať každú nedeľu na prepočet.

Druhá vec, ktorá robila túto sezónu výnimočnou, bol navrhnutý 3v3 turnaj TOP teamov na inom realme s ďalšími odmenami, ktoré hráči mohli získať. Avšak súčasný stav 3v3 bracketu NEDOVOLUJE spraviť niečo podobne. Verili sme, že práve toto Vás naláka do 3v3, avšak nepodarilo sa to, napriek tomu, že na fóre bol o to pomerne veľký záujem. Preto túto sezónu ukončíme klasicky.

 

Dôležité termíny:

  • Posledný prepočet Arena Pointov prebehne 9.2.2014,
  • logovať arény, dobiehať posledný rating, bude možné do 10.2.2014 23:59,
  • čas na utratenie Arena Pointov, kúpu itemov, etc. budete mať do 14.2.2014 23:59,

po tomto dátume budú vymazané všetky arena teamy, bude resetované mmr hráčov. Kedže bola táto sezóna krátka, tak sme sa rozhodli, že nebudeme mazať Arena pointy, ako to bolo v predchádzajúcich sezónach,

následný reštart sezóny prebehne 17.2. 00:00.

 

Ako budú hráči odmenení?

Rewardy v 2v2 brackete:

  • Rank 1: Furious Gladiator + Celestial mount + 500AC
  • Rank 2-4: Gladiator + 400AC
  • Rank 5-7: Duelist + 300AC
  • Rank 8-10: Rival + 200AC

Rewardy v 3v3 brackete:

  • Rank 1: Furious Gladiator + Celestial mount + 500AC
  • Rank 2: Gladiator + 400AC
  • Rank 3: Duelist + 300AC
  • Rank 4-5: Rival + 200AC

V prípade, že sa hráč umiesti na pozícií, ktorá má nárok na odmenu, tak si od 11.2.2014 založí ticket ingame, v ktorom si požiada o odmeny, a tie mu budú následne pridané.

Na záver by som rád poďakoval všetkým, ktorí sa tejto sezóny zúčastnili a hlavne hrali čestne.

 

Nábor developerů (SQL, Core) & testerů class!22.01. 2014, 20:38:29 od Raikin

Vážení hráči, 
rád bych Vám oznámil, že jsme se rozhodli otevřít nábor pro developery a testery, ovšem trochu jinak, než jak je to obvyklé... Vzhledem k situaci, která nastala, vzhledem k novému test core, které máme, musím změnit určitá zažitá pravidla a přivést pár novinek, které jsou zřejmě nezbytné.

Spustili jsme na PTR nové test core, kde máte možnost testovat naprosto všechno, od class, přes world až po instance a máte možnost to srovnávat s Anathemou. Jsme si plně vědomi toho, že není a nebude moc hráčů, kteří by jen tak lognuli test realm a šli otestovat nějaké věci a herní mechaniky a proto jsme se rozhodli udělat změnu. Víme a jsme si toho moc dobře vědomi, že potřebujeme Vaši pomoc. Proto chci vyhlásit nábor testerů class. Požadujeme co nejkvalitnější report dané classy, na kterou byste se chtěli zaměřit - od talentů, přes spelly a procy - a následné srovnání funkčnosti LIVE REALM - PTR REALM. Uvědomujeme si, že to není zrovna málo práce, ale také víme, že pokud se o některou class opravdu zajímáte, pak víte, co funguje a co ne a poměrně dost Vám to práci může usnadnit a urychlit. Za odměnu pak budou NC a AC na Váš account. NC v rozmezí 100 - 150 a AC v rozmezí 150 - 350, vše za kompletní report classy a sepsání reportu podle vzoru, který naleznete dole. Samozřejmě je zde i možnost odměny pro hráče, kteří zjisti v reportu nějakou chybu a dokáží, že je to špatně a uvedou přesně, jak by to mělo být správně, pro takové hráče se může odměna pohybovat kolem 50NC a 50AC. 

Pro přihlášení se mezi testery stačí, když mi zde na foru pošlete PM s informacemi, jakou class byste chtěli otestovat a pošlete mi link na topic, který vytvoříte v příslušné sekci (bugy - class - konkrétní class - Váš topic).

Samozřejmě k tomu všemu je třeba mít tým lidí, kteří budou provádět samotné opravy a Anathema jich má aktuálně nedostatek. Potřebujeme do svých řad kvalitní developery se specializací na SQL a Core, kteří vydrží pracovat v týmu, dodržují alespoň nějaké termíny a chtějí se něčemu novému přiučit. Pro developery na těchto postech jsme schopni nabídnout finanční odměny za kvalitně odvedenou práci, dobrou spolupráci a aktivitu v pozici.
SQL:
Očekáváme:
- základní znalost SQL
- znalost struktury world databáze, chápat obecné mechanismy práce s databází
- znalost Trinity core (tím je myšleno co je jak nalinkováno)
- chuť učit se něco nové a schopnost se učit nové věci
- chuť pracovat pro tým a odolnost vůči občasným stresovým situacím
Náplň práce:
- vytváření smart scriptů a waypointů
- oprava/úprava templatů
- mnoho dalšiho

Core:
Očekáváme:
- totéž co platí pro SQL
- perfektní znalost Trinity core
- znalost c/c++

Více informací ke každému postu bude podáno u případného pohovoru. Přihlášky prosím zasílejte na email faelon@project-nemesis.cz, vždy uveďte své zkušenosti, Skype kontakt a něco o sobě.



VZOR REPORTU

 
Název topicu: Class report (PTR+LIVE)

Otestujte opravdu vše, ale do report topicu napište pouze to, co na obou nebo na jednom z realmů nefunguje.
spellID1* / Název spellu1 (PTR - LIVE)
- co nefunguje, přesný popis
- jak to funguje na druhém realmu, pokud to tam funguje
- výpočty + důkazy (screeny, odkazy atp.)
spellID2 / Název spellu2 (PTR - LIVE)

...

Jestliže to na některém realmu funguje, označíte ho takto zeleně, jestliže to nefunguje, pak červeně:
PTR - LIVE (PTR funkční, LIVE nefunkční)
*spellID udělejte jako přímý link na daný spell z ANATHEMA WOWHEADU
Hlavním vychozím topicem byl pro vytvoření vzoru použit TOPIC od hráče Goodfella, za což mu velmi děkuji.


Omlouváme se za pozdní vyvěšení této zprávy zde na webu.

Za AN GMt, 

Head GM Raikin

Pravidla12.01. 2014, 13:20:29 od Raikin

Vážení hráči,

byla upravena pravidla serveru, konkrétně bylo přidáno pravidlo, které se týká wintradu. Důrazně doporučujeme si toto pravidlo přečíst a řídit se jím.

 

Za AN GMt,

Head GM Raikin

Novoroční dávka informací01.01. 2014, 22:50:06 od Faelon

Vážení hráči,


rád bych vám oznámil změny a novinky, které pro Vás chystáme v tomto roce.
Věřím, že v upřímnosti je největší síla. Nehodlám mám tu psát dlouhosáhlé pohádky o tom,
jak je vše dokonalé a že vše zvládáme i bez vaší pomoci.
Jelikož to opravdu není pravda.

 

Loni v létě jsme se na našem serveru pokusili zprovoznit nové jádro, které však nestabilní, a u kterého jsme mírně podcenili hloubku testování. Avšak navzdory onomuneůspěchu,jsme se rozhodli toto jádro neopustit a nezahodit dny a týdny strávenými jeho vývojam naším Dev Teamem, ale poučit se nejen z oné zkušenosti ale hlavně z hromady dat které jsme získali při jeho pokusu o nasazení a dále na něm pracovat. Proto bych vm rád oznámil spuštění veřejného testovacího realmu, bežícího právě na tomto jádře a DB kde bychom rádi požádali právě vás hráče, aby jste jej podrobili (spolu s testerským týmem) pořádnému zápřahu a následně se s námi podělili o případné chyby které naleznete. Jste to nyní vy hráči kteří máte nyní možnost zvolit si co budeme opravovat. Trápí vás nějaká chyba ve hře, kterou nemůete přenést přes srdce? Chyba která by vás potešila kdyby byla opravena? Právě nyní máte šanci se zasadit o její opravení. Vše co stačí udělat je, připojit se na Test realm, otestovat chybu a co nejpodrobněji nám ji popsat v bug reportu (Vážíme si jakéhokoliv detailu který nám pomůže příjt na to kde je chyba). Abychom vám reportování reportování co nejvíce usnadnili, náš web programátor právě dokončuje speciální bug report systém.


Další novinkou, která se týká serveru Anathema je nová bezpečnostní funkce pro ochranu vašich herních účtů. Mnoho z vás mi psalo, že přišli o své itemy, goldy, arena teamy a v neposlední řadě o samotné postavy v důsledku toho že někdo zjistil jejich přihlašovací ůdaje. Proto jsme se rozhodli vyjít vstříc vašim obavám o bezpečnost vašich těžce vypracovaných charakterů. Jedná se o funkci mnohým již známou z officiálních serveru blizzardu, kde server pomocí sledování z jaké IP a dresy se běžně připojujete rozpozná, kdy se na váš účet připojí nezvaný host a napadený účet autamaticky uzamkne a informuje uživatele patřičným upozorněním nez stihne cokoli udělat. Majtel samozřejmě při dalším připojení zjistí že je úžet právě z tohoto důvodu uzamknut a muže si jej kdykoliv znovu odemčít v našem Donate systemu. Pokud se ale nejedná o žádného útočníka, pak stačí účet pouze odemknout z počítače z ktrého se chcete připojovat a vaše nová IP bude automaticky zaznamenána jako věrohodná.
Tato nová funkce je již připravena ke spuštění ale protatím deaktivována.

 

Jako třešničku na našem dortu jsme si pro vás připravili novinku, na kterou mnozí čekali, ale na druhou stranu asi většina z vás ani nepředstavovala, že příjde. Rád bych Vám teď oficálně oznámil, že probíhá vývoj core a databáze pro World of Warcraft - Mists of Pandaria (patch 5.3).

 

Základní systémy, jejichž vývoj je nejnáročnější, již fungují. Dokonce se nám povedlo zprovoznit i takové perličky jako je aoe looting, který nikde jinde nenajdete. Nicméně čeká nás ještě hodně a hodně práce. Za zmínku stojí, že veškerý vývoj si vedeme sami, zkrátka a jednoduše proto, že žádny free emulátor pro tento patch, ale i datadisk, není. Je sice pravda, že některé prohlašují, že MoP podporu mají ale jedná se pouze o cata/wotlk jádro které dovolí připojit se hráčům s MoP datadiskem maximálně s patchem 5.0.5. My jsme nesrovnatelně dále. (maličká ukázka tady a tady)

Rádi bychom velmi poděkovali hráčům hrajícím na oficiálních serverech kteří nezapoměli na svůj oblíbený free server a pravidelně nám posílají sniffy a pomáhají nám získávat informace a doplňovat mezery v našich datech. Velmi pravděpodobně brzy nabídneme i několika hráčům hrát na oficiálním serveru zdarma výměnou za sniffy z jejich hraní (Více informací brzy zveřejníme).

 

V do konce prvního pololetí tohoto nového roku bychom chtěli spustit test server, kde si budete moci vše vyzkoušet, udělat si vlastní názor a nejlépe nám pomoci formou reportů.

 

Co se týče přechodu Anathemy - po spuštění test serveru bude vyhlášena anketa a Vy, hráči, rozhodnete jestli chcete jit s contentem postupně(tzn při přechodu omezení na lvl 85 a postupné otevírání contentu nejprve cata, potom navýšení na lvl 90 a otevírani mop contentu - to vše však na patchi 5.3 a s MoP talenty a spelly) nebo přeskočit cataclysm content a začit od nejnižsího MoP patche a nebo nějaká jiná možnost (jsme otevření Vašim návrhům, avšak řešit to budeme až to bude aktuální).

 

A už na úplný závěr bych Vás rád znovu oslovil. Tentokrát ovšem ohledně náboru developerů pro vyvíjený MoP server.
Jelikož hledáme developery, tak je třeba upřesnit, že hledáme hlavne DB(sql). Avšak nebráníme se nikomu kdo něco umí a rád by přiložil ruku k dílu, nicméně zakládáme si na kvalitě a tak jsou požadavky na znalosti vyšší než obykle.

 

SQL:
Očekáváme:
- základní znalost SQL
- znalost struktury world databáze, chápat obecné mechanismy práce s databází
- znalost Trinity core (tím je myšleno co je jak nalinkováno)
- schopnost zpracovávat, kontrolovat a nasazovat větší množství dat
- chuť učit se něco nové a schopnost se učit nové věci
- chuť pracovat pro tým a odolnost vůči občasným stresovým situacím
Náplň práce:
- vytváření smart scriptů a waypointů
- oprava/úprava templatů
- vytváření equipů pro npc
- mnoho dalšiho

Core:
Očekáváme:
- totéž co platí pro SQL
- perfektní znalost Trinity core
- schopnost pracovat se základními systémy
- znalost práce s packety
- znalost IDA reverse tool výhodou
Více informací ke každému postu bude podáno u případného pohovoru.


Ovšem podstatnou informací pro uchazeče může být také to, že v případě kvalitních výsledků a dobré spolupráce je možná finanční odměna, což platí pro SQL i Core developery.
Přihlášky můžete posílat na mail faelon(zavináč)project-nemesis(tečka)cz .


Doufám, že jsem Vám přinesl dobré zprávy a věřím, že se spolu budeme nadále setkávat i v tomto roce.

 

Rád bych Vám poděkoval za vaši přízeň, Vaše názory a vše, co i Vy pro Anathemu a Project-Nemesis děláte, ať už je to jen hraní nebo testování
a psaní reportů. Přeji Vám hodně štěstí a úspěchů v roce 2014.

 

Administrátor Faelon

Šťastné a veselé!25.12. 2013, 00:28:17 od Raikin

Vážení hráči,

v tomto roce se toho mnoho událo. Některé části roku byly lepší, jiné horší, ale vždy jsme se pro Vás snažili udělat to nejlepší, co jsme mohli. Za pár dnů nám začne nový rok 2014, starý bude pouze minulostí a budeme na něj moci pouze vzpomínat. 

 

Rád bych Vám za celý Team Projectu Nemesis popřál příjemné a veselé prožití vánočních svátků, bohatou nadílku, hodně štěstí, zdraví a nejen herních úspěchů v nadcházejícím roce 2014. Doufám, že do nového roku vstoupíme společně pravou nohou, plní elánu a pozitivních emocí, protože jich bude určitě plno potřeba.

 

Jako malý dárek je od dnes do 29.12.2013 povoleno teleportování pro všechny a zároveň jsou také navýšeny raty XP,reputation a drop na dvojnásobek(tento víkend bonus nebude). A posledním vánočním dárkem tohoto roku je přijetí do AN GMt "nového" kolegy na post EM - Haineho. "Nového", jelikož ho někteří můžete znát z jeho působení zde na PN ze serveru Planyx, kde dělal Head Eventera. Doufám, že se mu u nás bude dařit a oblíbíte si ho, protože si myslím, že pro Vás má připraveno plno zábavných a atraktivních eventů a akcí, vzhledem k tomu, co jsem zatím z jeho plánů slyšel.

 

A rád bych Vám ještě oznámil, že se na rok 2014 chystá plno změn a novinek, z nichž některé budete moci okusit již na přelomu roku. Rád bych Vám o nastávajících novinkách pověděl více, ale nemohu a tento úkol je svěřen do rukou Faelonovi, který Vám brzy napíše novinku plnou zajímavých informací, a opravdu si myslím, že se máte na co těšit. 

 

Děkujeme Vám za Vaši přízen, moc si ji vážíme.

Za Project-Nemesis team 

Head GameMaster Raikin

Update serveru24.12. 2013, 17:20:00 od Faelon

Proběhl update serveru, více informací naleznete v sekci update log.

Najkrajší vianočný stromček 23.12. 2013, 22:35:01 od Lape

Vážení hráči, Vážené hráčky,
Keďže sa blížia Vianoce, ktoré sú čas pohody a pokoja , pripravili sme si pre Vás Event, ktorý sa nebude týkať ani tak hry, ale bude sa týkať hlavne Vianoc, Vašej kreatívnosti a citu
Určite správne tušíte, že to všetko bude o vianočných stromčekoch. Tak teda vyhlasujeme súťaž o najkrajší vianočný stromček, ktorý bude samozrejme aj patrične odmenený.


Odmeníme 3 najlepšie vianočné stromčeky a vyhrá práve ten stromček, ktorý bude mat najviac "lajkov" na našom fóre.

Odmeny budú nasledovné:
1. miesto 150 AC
2. miesto 100 AC
3. miesto 50 AC

V prípade že bude viac hlasov z jednej IP, overíme si spojenie s hernými ACC, aby sme vylúčili  manipulácie s výsledkom.

Pravidla budú jednoduché:
- Musí to byť Váš vianočný stromček, nie stiahnutý z internetu,
- Na fotke vianočného stromčeku musí byť vidno tabuľka s Vašim nickom (stačí nejaký papier s textom ale musí byť riadne vidno, aby sme ho mohli prečítať, ináč pristúpime k diskvalifikácii),
- Upload musí byť na nemesisup (www.nemesisup.cz)

Svoje príspevky posielajte sem.

Anathema GM team si vyhradzuje právo na zmenu pravidiel.

Převody postav z twinstaru19.12. 2013, 13:48:52 od Faelon

Vážení hráči a zájemci o převod,

po domluvě v týmu jsme se rozhodli umožnit převod z serverů Twinstaru provádět bez omezení na ilvl.

 

Tímto bych také rád poděkoval těm rozumným, kteří nepodlehli propagandě konkurenčního serveru a rozhodli se zůstat s námi.

Vyjádření k lživému napadení Project-Nemesis a další18.12. 2013, 00:09:15 od Raven

Vážení hráči a přátelé.

Dne 10. 10. 2013 v 00:10 mně kontaktoval majitel Twinstaru Jeniczek, který nabízel spojení našich projektu, viz emailová komunikace.

Nikde nepíše, jaké záruky by měli developeři a jaké záruky by měli hráči, že jim vše co po dobu působení na PN získali, zůstane. Z doposud dostupných informací, které mám od jiných Administrátoru, kteří provozují World of Warcraft servery, probíhal převod serveru Anthorie tímto způsobem, hráči dostali za své postavy hvězdy a za ně si mohli nakoupit postavy v aukci. Ve výše uvedeném odkazu básní o tom, jak přibydou stovky hráčů. Bohužel se tak nestalo a i na Twinstaru populace stagnuje.


Kus citace převezmu z webu Gamenode bývalého Onlinegamers, od Administrátora Martinuse.

K počtu online hráčů :
Twinstar projekt z čiré zoufalosti násobí svoje počty online hráčů a úmyslně nezveřejňuje jednotlivé stavy konkrétních serverů. V období, kdy došlo k této změně, udělal jejich tým chybu a nepodchytl násobení na všech místech, kde bylo třeba. Po přihlášení do jejich manageru se totiž ukazovaly stavy online hráčů o polovinu menší, než bylo možné vidět ve stejnou chvíli na jejich portálovém webu. To nás vede k závěru, že tento portál násobí 2x počty online hráčů, aby uměle vyvolal dojem, že si udržuje dostatečnou populaci, a zastřel fakt, že má stejné existenční problémy jako většina free WoW serverů.

S tímto výrokem se ztotožňuji a také jsem několikrát provedl osobní kontrolu, zda-li podvádějí či nikoliv, bohužel ani tato samozvaná jednička na poli free serveru není k hráčům upřímná. Server Anathema nemá proč měnit server status a počet online hráčů, upřímně, jednou jede 7 dní uptime a po té i vícekrát za den padne, všichni to ví a dokonce se o tom hojně píše např. na FB, stává se to a my to nijak nepopíráme.

Spousta lidí si řekne: ten Jind je hloupý, že si nevzal 150 000 Kč a nešel si po svých.

Přátelé, když jsem převzal M&M pro Nesovi a Demonicusovi tak jsem přislíbil, že projekt povedu ne pro zisk, ne pro sebe, ale pro Vás hráče! A je tomu po celou dobu mého působení. Denně vyřídím přes 50 emailu a desítky témat na fóru, věnuji se i maličkostem, nad kterými ostatní mávnou rukou.

Občas přijde i povzbuzující email, kde mi lidé, kteří nechodí ani na fórum, ani na web napíšou, jak jsou rádi, že zde hrají a že GMT odvádí dobrou práci. Takové emaily mne naplňují silou dál pokračovat v tom, co mě baví a co dělám rád bez postranních úmyslů.

Myslím, že někteří lidé na projektu by to vzali, protože jsou neustále zklamaní z toho, že jakákoliv práce není pro Vás dost dobrá a nedostává se jim očekávané chvály.
Závěrem k finančnímu vyrovnání napíši jen to, že Twinstar nemůže nabídnout žádnou částku, za kterou byste byli prodáni, protože Vaše hodnota je nevyčíslitelná!
Vážím si Vás a nedám Vás.


Přejdeme k plánu vyhasínající hvězdy v bodech.
Předem chci upozornit, že hráči na serveru AN sami vědí, jak to na serveru funguje nebo nefunguje.
Každá žádost i vyřešení situace je zodpovězena, v případě bugu se řeší postupně a ne vždy v požadovaném čase, jak si to hráči přejí. Je to dáno tím, že my lidé, kteří pracujeme na projektu, máme i své zaměstnání či školu. Určitě nechci nikoho omlouvat, že dělá pomalu anebo nedělá vůbec nic, spousta hráčů jsou školou povinní a hrou si pouze pročistí myšlenky od školy, ale za oponu vidí málokdo a proto vězte, že i naši developeři chodí do školy, na brigádu a o volné našetřené chvilce se snaží udělat pro server maximum, i když to není podle vašich představ.

Na otázku, zda jsou developeři placení či nikoliv odpovím rád, ano někdo placený je, někdo má přislíbené finance až se situace zlepší, rozhodně nejsou tak velké, jak bych si osobně přál, aby měli, ale vycházím z toho mála, co máme.
Rozhodně jsem pyšný na DEV team, který máme, i když vždy může být lépe, ale bez finančních prostředku se nechce dělat téměř nikomu. Každý má své potřeby a lidi na škole půjdou raději na brigádu, než aby programovali zadarmo. Je to krutá realita, ale je to tak.

Takže rozhodně odmítáme nařčení, že jsme vyhaslí admini a dev team a že slibujeme něco, co nedokážeme splnit.
Server Anathema měla daleko dřív funkční raidy a instance než TW, i když každý by očekával jinou kvalitu, ale situace a hráči vyžadovali za jakoukoliv cenu otevření dalších instancí.

K dalšímu odstavci, kde Twinstar napadá Gamenode a jeho spojení se Soulwelem se nebudu vyjadřovat, je to jen špína, lži a hnus. Sám Twinstar po spojení se serverem Anthoria pohořel a „STOVKY“ hráčů jsou v nedohlednu.


Ted přejdeme k té, pro některé zajímavější, části odstavce a to konkrétně :
„Přečtěte si, co o našem jádru říkají naši hráči, a zároveň se podívejte na naše novinky ohledně chystaného Cataclysmu. Jsme o více jak půlrok napřed než ony skomírající CZ/SK servery, které se nadarmo snaží nějaké jádro a databázi ukořistit, případně plánují ještě šílenější a nesmyslnější věci ala MoP, a tím se samy zabíjí!“

Tímto článkem naráží na poměrně slavný server http://ice-wow.eu/
Ted vidím ty úsměvy a pošklebky některých hráčů, styďte se ! Bere někdo v potaz, že tento server se nesnaží ukořistit žádné jádro? Víte jak začali? Začali na pochybném jádru arccore, které dávno zaniklo a které si pak vyvíjeli oni sami! Všechna čest developerum a Adminovi. Standardně dosahovali počtu 2100 ONLINE!
Za to Twinstar, ten si celé jádro asi vykouzlil …

Zde máte přehled co se na vývoji corecataclysm děje, nejzajímavější jsou jejich údajné opravy a velice nafouknuté informační zprávy, které obyčejným hráčům vyráží dech. V hodně % se shodují s výše uvedeným zdrojem a vydávají je za své vlastní úpravy. To samé se děje i s vývojem Wotlk, kde přebírají jádro a poté na něj nasazují vlastní opravy, proto například hráči na TW čekají na opětovné spuštění předtím již spuštěných instancí / raidu. Takže jak napsal Martinus z Gamenode: „Můžete počítat s tím, že zde nenajdete nikterak kvalitnější prostředí, pouze čínská iluze kvality.

Konečně přecházíme k té části, na kterou všichni čekají.
Delší dobu vyvíjíme bez jakéhokoliv dalšího projektu vlastní Core pro server Mists of Pandaria. Nejedná se o laciný Pandashan, který je předělán z Cataclysmu a který neobsahuje spelly z MOP.
Zmíněný projekt stojí a bude stát na patchi 5.0.5. Naše možnosti jsou až do contentu 5.3. Nebudu mazat med kolem huby, ale pokud pojedeme, tak začneme na 5.0.5 a postupně se bude content otevírat. Nemusíte se samozřejmě bát, pro Vás a další hráče budeme otevírat PTR realm, abychom mohli vyhodnotit funkčnost Core.

Kdo si pokládá otázku, proč to děláme? Protože v dnešní době je na WoW scéně spousta serveru,které si hrajou na machry, ale přitom pouze rozkradou z internetu co se dá a pak to vydávají za své vlastní. Samozřejmě dávají do toho i svoji vlastní práci, mnohdy i pečlivou, ale pořád to není nic, co by úplně od píky udělali sami. A proto my jdeme touto cestou, abychom mohli nabídnout hráčům něco zcela nového, a ne něco, co má každý projekt. Jenom takto si zajistíme novou krev a pro Vás hráče další teamy, které budete chtít porazit. Rád bych touto cestou poděkoval našemu hlavnímu vývojáři, že svůj talent věnuje zrovna našemu projektu. Jména všech vývojářů zveřejníme při spuštění Beta verze Mists of Pandaria.


Doplnění k portálu Gamenode:
Ze serveru Gamenode jsou zastavené veškeré převody postav. Martinus je dobrý a ochotný člověk který byl před lety podveden jedním členem v teamu, jehož jméno je Jeniczek.

S tímto jeho výrokem se ztotožnuji:
Sečteno a podtrženo, tento konkurenční projekt na tom není zdaleka tak dobře, jak o sobě tvrdí, a tato lživá agresivní kampaň má jenom jeden cíl - urvat si ještě víc z koláče free wow scény, aby měl majitel i příští rok dobrý obrat. Do čeho utápí uváděné náklady se můžeme jen domnívat. Fakt že s.r.o. je zákonem chápana jako zisková společnost, na kterou je celý projekt veden, je nepopiratelný, zatímco jak projekty Gamenode.cz, i Projekt-Nemesis jsou občanská sdružení (neziskové společnosti, které nejsou zakládány za účelem zisku). Vzhledem k faktu, že Twinstargaming s.r.o. nemá od společnosti Blizzard zakoupena autorská práva, podstupuje tak každý hráč tohoto projektu riziko, že o svoje postavy přijde, protože provozování her World of Warcraft za účelem zisku je hluboko za hranicí zákona.
Rádi bychom upozornili hráče, kteří přemýšlí nad převodem svých postav: Nikdo vám nezajistí plnohodnotný převod postavy, nikdo vám nenahradí virtuální měnu vloženou do předchozího projektu, dostanete pouze omezený počet goldů a nikdy svoji postavu neprodáte v aukci. Rovněž můžete počítat s tím, že zde nenajdete nikterak kvalitnější prostředí, pouze čínská iluze kvality - obyčejná nafouknutá bublina iluzí, která může kdykoli prasknout. Tolik na upřesněnou, ať nekupujete zajíce v pytli. Ale koneckonců pýcha předchází pád a my máme lístky do první řady.
Na závěr bychom našim hráčům rádi popřáli hezké Vánoce a hodně štěstí a zdraví do Nového roku.


Bonus:
Jak se vyvíjely velké World of Warcraft servery?
NES společně s Apendixem a dalšími členy založili M&M project.
Začali od nuly, neměli nic! Spousta lidem nevadili bugy nebo propadání texturami, ale hlavně že se hrálo! Vše se časem vylepšovalo, vývojáři od Mangosu pracovali dennodenně, pak přišel TrinityCore a byl tu další úžasný emulátor, který měl podklady od Mangosu, který pak vylepšili až na nynější podobu.
Proč Vám to píšu? Protože těmto lidem mohou všechny wow servery děkovat, že fungují a že mají funkční emulátor, na kterém jim hrajou stovky a v některých případech tisíce hráčů.
Později přišly menší a větší portály, které nabízeli hraní na „kvalitním a nejlepším!“ WoW serveru na CZ/SK scéně. Samozřejmě vše načerno a zisk pěkně do kapsy. 

Viz malé info. O tomhle se už na TW foru nedočtete, bylo to těžce potírané vedením a nikdo se o tom nesměl ani zmínit. Do doby 24.6.2010 jel Jeniczek na černo a všechny peníze měl pouze pro svou potřebu. Nikdy a nikde se nezmiňuje, že funguje na TrinityCore a že ti lidé, kteří se na tom nejvíce nadřeli, jsou pro Vás neznámí. Člověk, který se vyzná v právu si dá jasně dohromady, že tady v tomto případě se jedná o pár paragrafu.

Nedodržení licence GNU GPL, což není až tak strašné, ale jako další paragraf je obohacování se a krácení daní, to už stojí za zmínku. Podívejte se od kdy TW běží, je to pěkně uložené na webarchivu.
Je to poměrně velká škoda a zaplatit daně za pár milionu by nebylo příjemné.

Update serveru13.12. 2013, 09:17:01 od Raikin

Proběhl update serveru, více informací naleznete v sekci update log.

green realm iconInformace o serveru

World server:Online
Login server:Online
Online Hráčů:428
Aliance:169
Horda:259
Uptime:
Poslední update:01. 02. 2014
Přepočet AP:21. 04. 00:04
Víkend:+ Honor
Bitva o Wintergrasp:Neprobíhá
   Start za:0h 35m

Reklama


Náhodné video

Blood Prince Council 25 normal
Náhodné video


Reklama


Project-Nemesis logo